woensdag 11 januari 2012

Interview met Campinglife presentatrice Jessica Mendels: de Vijf vragen


Interview met Campinglife presentatrice Jessica Mendels: de Vijf vragen

Iedere week stelt Weekend vijf dezelfde vragen die niemand durft te stellen aan een bekende Nederlander. Deze week is het de beurt aan Jessica Mendels, die openhartig reageert.

Hoeveel verdien je?
Jessica Mendels: ’Daar mag ik niet over praten, zo staat in mijn contract van Campinglife. Maar ik denk dat het een van de ’minste contracten’ is in medialand, omdat ik niet in de goede tijd ben binnengekomen. Geeft niet, want ik heb heel leuk werk.’

Heb je wel eens iets gestolen?
Jessica Mendels: ’Nee, alleen uit de kast van mijn zus, maar dat legde ik dan na het wassen weer terug. Echt stelen zit niet in mijn aard; ik durf het niet.’

Heb je wel eens drugs gebruikt?
Jessica Mendels: ’Ook niet, ik ben echt heel saai. Ik drink niet, ik rook niet en ik heb nog nooit drugs geprobeerd. Vriendinnen wel. Ik hoef niet te weten wat iets is om te weten dat ik het niet wil doen.’

Heb je wel eens ruzie met je partner?
Jessica Mendels: ’Ik ben nu vijf maanden getrouwd, ik zit nog op een roze wolk en ik kan me de laatste ruzie, eerlijk waar, niet heugen. We hebben echter wel eens goede discussies waarin we elkaar beter leren kennen. Het gaat over van het vuilnis buiten zetten tot belangrijkere dingen.’

Heb jij je partner ooit bedrogen of ben jij zelf bedrogen?
Jessica Mendels: ’In ben zeker wel eens bedrogen door een ex. Hij ontkent het zelf nog steeds, maar het is mij verteld door vrienden en ik geloof dat. Ik heb het zelf nooit gedaan. Ik moet er niets van hebben.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten